ETERNITY...

maj 03, 2018



Då... Nu... Alltid... brukar min P uttrycka när han beskriver sin kärlek till mig. En sån fin kärleksförklaring tycker jag och i bröllopsdagspresent i år så fick jag en eternityberlock till mitt Thomas Sabohalsband. Det här halsbandet är det finaste jag har. Det betyder så mycket för mig. Jag har haft det i nästan 15 år och den första berlocken; pärlan fick jag av mina barn i present. Den andra; ett hjärta fick jag av P när vi blev tillsammans för snart 11 år sedan och nu fick jag min tredje; eternity. Jag brukar inte vara så känslig när det kommer till prylar och saker; går något sönder eller försvinner så ja... det är bara en sak... det finns andra saker här i livet som kan kan bli mer ledsen över men skulle jag tappa bort det här halsbandet så skulle jag bli jätteledsen under väldigt lång tid.

P... Då Nu Alltid!

Apropå kärlek så kände jag också stor kärlek till mitt hem i kväll när jag kom hem efter par dagar i Norrköping. Har varit på vift nu drygt en vecka och mellanlandade bara här hemma i tisdags så det känns bra att få komma hem igen. Nu har vi handlat och förberett inför att fina vänner kommer på middag i morgon kväll så nu ska jag bara rassla av sista jobbdagen för veckan och sen njuta av helgen. 

Ha en fin avslutning på jobbveckan!

KRAM!

You Might Also Like

0 kommentarer

Subscribe